Klacht: Slechte service

op 03 februari 2014 over Alternate in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een R9 270x online gekocht. Na wat googlen kwam ik tot de ontdekking dat deze niet echt veel beter zou zijn dan mijn huidige GTX 470 dus heb ik hem omgeruild, tegen een aanzienlijke bijbetaling, voor een R9 280x. Deze bleek defect. Veel fpd drops in de games welke ik speel dus heb ik hem opgestuurd. De kaart was NIEUW. Je kon zelfs niet zien dat hij in een kast was geschroeft. Na opsturen beweerd Alternate echter dat deze beschadigd is, dat de voucher voor BF4 ontbreekt en dat deze opgestuurd moet gaan worden, iets wat 2 tot 8 weken kan duren. Super service voor een kaart van nog geen twee weken oud met een nieuwprijs van 300 euro.

Gewenste Oplossing:

Kaart omruilen natuurlijk zoals ik had aangegeven op het retour formulier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Erven