Klacht: slechte service

op 16 januari 2014 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Op 5-1-2014 kopen mijn man en ik beide een Huawei G510 bij de Kijkshop in Nijmegen Centrum. leuke aanbieding met cashback van 20 euro.
Thuisgekomen lees ik op de site dat er maar per huishouden 1 cashbackvergoeding is. dit is niet door de verkoper vertelt dus 20 euro weg door de neus geboord door Erik. Ook werkt 1 van de telefoons niet naar behoren. Deze geeft vaak de melding “Nieuwe Tag geregistreerd” Kijkschop 7-1-2014 gebeld op dat moment ben ik doorgestuurd naar de Huawei, verschillende keren Huawei aan de telefoon gehad en verschillende dingen geprobeerd ook mijn telefoon gereset. De melding blijft echter komen. Software probleem Huawei geeft aan dat ik bij de kijkshop mijn telefoon moet gaan ruilen voor een andere.
Kijkshop 16-1 weer aan de telefoon gehad, de Dame van het hoofdkantoor wist er geen raad mee en heeft mij doorverbonden met Erik van Filiaal Nijmegen centrum, Meneer begon al geagiteerd omdat ik hem een verwijt maakte van de cashback, het gesprek verliep niet lekker. Mij werd door Erik verteld dat de Huawi thuisservice heeft en als je bij kijkshop de deur uit loopt de garantie van Huawei ingaat en ik mijn telefoon maar moet laten opsturen door hun. Huawei geeft aan dat ik mijn telefoon dan 2 a 3 weken kwijt ben. Toen ik zei dat ik dit belachelijk vond omdat mijn telefoon pas 11 dagen in gebruik is was dat jammer, want ik kon de telefoon wel hebben laten vallen of vocht in laten komen(het is toch echt een software fout) Omdat ik erg boos was kreeg ik het voorstel dat ik alleen de telefoon mocht komen ruilen als ik kon aantonen dat ik 7-1 met huawei gebeld heb en de naam van diegene wie ik aan de telefoon heb gehad. op mijn antwoord dat ik niet weet wie ik gesproken heb zei Erik dat dit dan jammer was en hij niets voor mij kan doen. Boos heb ik opgehangen. Later nogmaals hoofdkantoor proberen te bellen maar zij blijven ook bij het standpunt dat de telefoon opgestuurd moet worden.

wens excuses. en op zijn minst van kijkshop de 20 euro van de cashback aktie. heb het probleem nu bij een telecom winkel kunnen laten verhelpen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellentap