Klacht: slechte service

op 13 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Vorige week zaterdag,7 juli 2012, deed ik telefonisch een melding dat de modem herhaaldelijk uitvalt en ik geen telefonie en internet kan gebruiken. Er wordt een afspraak ingepland voor een monteur op dinsdag 10 juli tussen 12 en 18 uur. Netjes vrij genomen en gewacht. Niemand komt opdagen dus weer mobiel bellen naar 0900-1580 en 20 min in de wacht. Mevr er staat dat de klacht is afgehandeld. Meneer er is niemand geweest en er is ook geen briefje in de bus. Oh mevrouw wacht even de afspraak is er uit gehaald. U word binnen 24u teruggebeld door de klachtenafdeling. Woensdagmiddag word er gebeld en ze snappen niet wat er is gebeurd dus er word weer een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 13 juli 2012 weer tussen 12 en 18 uur. Ik bel voor de zekerheid om 11.45 uur staat de afspraak er nog ja mevr de planning is dat de monteur rond 16u bij is. Intussen is het 17u dus ik bel weer (uiteraad als alle andere keren mobiel). Mevr het blijkt dat de monteur een prive spoed had alles is over gezet naar een andere monteur. Ik ga er achter en bel u terug. Na een half uur wachten weer zelf gebeld: mevr mijn collega is er mee bezig u word gebeld. Na een uur nog niets gehoord dus ik bel weer. Mevr wij verzekeren u voor 22u is de monteur bij u geweest. 21u word er mobiel gebeld en dat de afspraak niet kan door gaan en er een nieuwe afspraak word gemaakt voor woensdag 18 juli tussen 12 en 18u. Ik weer terug belllen; mevr wij kunnen de monteur niet bereiken er is geen andere eerder mogelijkheid. U krijgt wel 5 euro vergoed het mobiel bellen (mijn bedrag is inmiddels al 70 euro voor alleen bellen naar het 0900 nr). Wij kunnen niets doen. We laten u weer terugbellen door de klachtenafdeling. Er zit niets anders voor u op om te wachten tot woensdag de 18e.
Voor de makkelijkheid word door zo een groot bedrijf vergeten dat mensen ook werken en kinderen kunnen hebben. Ik dus in totaal 21 uur binnen gezeten en gewacht op UPC en als antwoord krijg je er is geen andere mogelijkheid.

Een afspraak uiterlijk maandag 16 juli 2012 in de avond, vergoeding van mijn mobiele kosten en de 21uur wachten!
Ik hieronder helaas niet kiezen voor geen sterren.

Alle klachten die gemeld zijn door A. J.