Klacht: Slechte service!!

op 02 juli 2012 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon is nu al 3 weken weg voor reparatie. Je wordt opgescheept met een Nokia van 30 jaar geleden. Je verwacht toch wel wat beter met een PLATINUM verzekering. Er wordt een reparatie termijn van 7 werkdagen aangegeven maar je hoort er niks van. Al meerdere keren gemaild met het bedrijf wat de reparatie uitvoerd (RePod). Wordt je niet veel wijzer van. Week geleden was hij in de laatste testfase. Na een telefoontje vandaag bleek het toestel nog steeds in testfase 1 te zijn. Uhmm sorry maar zo lang testen?? Zoveel was er niet kapot. Aan de telefoon werd ik ronduit chagerijnig en onbeleefd aangesproken!!

Gewenste Oplossing:

Eerlijkheid en duidelijkheid over mijn toetsel en natuurlijk dat hij zo snel mogelijk terug komt. Voortaan een gelijkwaardig leentoestel want hier kan ik werkelijk niks mee en natuurlijk blijft het dure abbonement wel doorlopen. Betere service!

Alle klachten die gemeld zijn door AshleyM.