Mijn Klacht:
Onlangs mijn telefoon ter reparatie aangeboden bij Dynafix. Al langere tijd laadt hij slecht, valt geregeld uit en ging soms compleet niet meer aan terwijl batterij net was opgeladen en in de oplader zat. Na een dag reactie gekregen dat ze na onderzoek hadden ondervonden dat het scherm een barst had, hiernaast nog wat problemen met technische onderdelen. Zelf heb ik geen problemen met een barst in mijn scherm, Dynafix denkt hier helaas anders over en gaven mij drie opties.
1. mijn telefoon (met waarde van 220E laten repareren voor 120E.
2. mijn telefoon laten terugzenden voor de 36E, niet functioneel meer en valt meermaals per dag uit.
3. Kosten 0E. Afstand doen van mijn telefoon.
Zelf vind ik dit een hele slechte service, wanneer ik mijn auto laat wegbrengen voor nieuwe banden wil ik ook niet dat ze zo moeilijk doen over een scheur in de bekleding.
Persoonlijk kan ik Dynafix niet aanbevelen en kan je beter je telefoon gelijk in een shredder gooien.
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn telefoon gewoon gerepareerd wordt zoals dat het hoort. Van mij mogen ze gerust een gebarsten scherm terugplaatsen indien verwijdering nodig. Kan de winkel om de hoek voor de helft van het geld nog vervangen...
