Klacht: Slechte service

Monierco op 15 juni 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Onlangs mijn telefoon ter reparatie aangeboden bij Dynafix. Al langere tijd laadt hij slecht, valt geregeld uit en ging soms compleet niet meer aan terwijl batterij net was opgeladen en in de oplader zat. Na een dag reactie gekregen dat ze na onderzoek hadden ondervonden dat het scherm een barst had, hiernaast nog wat problemen met technische onderdelen. Zelf heb ik geen problemen met een barst in mijn scherm, Dynafix denkt hier helaas anders over en gaven mij drie opties.
1. mijn telefoon (met waarde van 220E laten repareren voor 120E.
2. mijn telefoon laten terugzenden voor de 36E, niet functioneel meer en valt meermaals per dag uit.
3. Kosten 0E. Afstand doen van mijn telefoon.

Zelf vind ik dit een hele slechte service, wanneer ik mijn auto laat wegbrengen voor nieuwe banden wil ik ook niet dat ze zo moeilijk doen over een scheur in de bekleding.

Persoonlijk kan ik Dynafix niet aanbevelen en kan je beter je telefoon gelijk in een shredder gooien.

Wanneer mijn telefoon gewoon gerepareerd wordt zoals dat het hoort. Van mij mogen ze gerust een gebarsten scherm terugplaatsen indien verwijdering nodig. Kan de winkel om de hoek voor de helft van het geld nog vervangen...

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 jaren geleden - Geachte klant, Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee met uw case. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Monierco

2 jaren geleden - Beste team WeCare Dynafix, De nummers zijn als volgt: iRMADRSA16606903 met imei 358585109398949 Bedankt voor uw medewerking. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, Kevin Manneke

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 juli 2020 om 11:04 geantwoord

Geachte heer Manneke,

Hiermee komen wij terug op bovengenoemde kwestie.

U geeft aan dat het toestel slecht oplaadt. Voor deze klacht heeft u het toestel ter reparatie opgestuurd. Op de reparatieafdeling hebben onze medewerkers naast deze klacht een gebarsten scherm geconstateerd. Daar wij geen deelreparatie kunnen uitvoeren is er een prijsopgave opgesteld. Dit zijn de voorwaarden van de fabrikant. Uit onze gegevens blijkt dat u niet wenst te betalen. Het toestel zal milieuvriendelijk verwerkt worden.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door Monierco