Klacht: Slechte service

op 16 april 2020 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

30 maart bestelling geplaatst. Kreeg een week erna een mail dat mijn bestelling vertraagd is, hetgeen kan gebeuren. Daarna niets meer vernomen. Via de website van Bakker een contactformulier ingevuld. Geen reactie.
Gisteren via trustpilot een bericht aangemaakt en nogmaals het contactformulier ingevuld. Geen reactie op het contactformulier, maar wel een algemeen bericht op trustpilot met de vraag of ik via messenger een privé bericht wil sturen. Ik heb geen Facebook, dus dat wordt het niet. Nogmaals het contactformulier ingevuld, geen reactie.
Vandaag ontving ik nogmaals een mail dat mijn bestelling vertraagd is. Tijdens de eerste keer dat ik het contactformulier invulde, heb ik aangegeven dat ik nog een week wacht en wanneer het niet geleverd is, ik de bestelling annuleer. Vandaag op de e-mail gereageerd richting klantenservice dat ik mijn bestelling annuleer.
Ik vind het niet professioneel dat een bedrijf zo slecht bereikbaar is en dat de kanalen die zij zelf aangeven niet reageren.
Ik was voor 2018 een trouwe klant en was altijd zeer tevreden over service en kwaliteit. Dit is mijn eerste en tevens de laatste bestelling die ik heb gedaan na de doorstart (faillissement).

Wat ik wil is een bevestiging van mijn annulering en mijn totale betaling, inclusief verzendkosten, aangezien de bestelling nog niet verzonden is, retour.

Alle klachten die gemeld zijn door A77