Klacht: Slechte service

op 15 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik had in het verleden geregeld storingen met de draadloze verbindingsset die ik van KPN had. Ik had nog vrij oude dus als ik nieuwe zou bestellen dan zou het helemaal goed zijn. Nou zo gezegd, zo gedaan. Veel geld hiervoor betaald, maar het werkte ook perfect. Totdat gisteravond opeens op 2 van de 3 DVS het lampje continu rood brandde. Daarbij deed de WiFi het ook niet meer op de bovenverdieping omdat de Experia WiFi ook op de DVS staat aangesloten. Gelukkig deed 1 DVS het nog wel (lampje brandde wit). Dus ik dacht: Dan koppel ik de DVS opnieuw met elkaar. Nou leuk bedacht, niet dus want deze DVS deed het vervolgens ook niet meer. Je moet hem koppelen d.m.v. het resetknopje tussen de 3 en 5 seconden in te drukken. Het lampje moet dan gaan knipperen maar dat deed hij dus niet.Op geen enkele DVS. Dit kwam me bekend voor want dit gebeurde in het verleden ook bij de oude DVS…. O nee hé, toch niet weer. Vanmiddag contact opgenomen met de klantenservice van KPN. Een aardige jongen aan de telefoon gehad die natuurlijk eerst met de standaard oplossingen kwam (natuurlijk had ik die allemaal al geprobeerd). Uiteindelijk moest ik de modem resetten. Als die gereset was dan moest ik de DVS weer in het stopcontact steken en dan zou hij vanzelf weer goed koppelen. Nou, de DVS brandde gelijk weer rood. Dus wéér contact opgenomen met de klantenservice. 11 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Weer een aardige medewerker aan de telefoon gehad maar vertelde me weer andere dingen dan de medewerker van vanmiddag. Wat heel vervelend is dat ze je elke keer weer opnieuw willen helpen en je elke keer weer het verhaal moet doen. De medewerker van vanmiddag had al aangegeven dat als de reset niet zou lukken ik alleen maar even hoefde terug te bellen en dan zou er een monteur ingepland worden. Dit zou hij ook noteren… Dus ik bel opnieuw. Eerst 11 minuten wachten, daarna toch weer het hele verhaal doen, en uiteindelijk vragen wat ik wil. Ja ik wil dat het weer werkt dus plan maar een monteur in. Ok, dat is goed. dan krijg je een mail en dan kan je zelf een afspraak maken. Pfffff, weer wat doen, maar oké. Ik open de mail, wil een afspraak maken, staat er tot mijn verbazing dat i.v.m. het coronavirus (alle respect voor!!!) alleen mensen die een storing hebben een afspraak kunnen maken met de monteur. Oké…. Ik heb een storing, een hele duidelijke. Maar het lukte dus niet via internet om een afspraak in te plannen. Dus ik moest wéér bellen!!!! Dit keer 15 minuten in de wacht gestaan. Ja joh, ik heb alle tijd hoor! Dus de dame die ik aan de telefoon kreeg gelijk gevraagd of ze bij mijn gegevens wilt kijken en dat ik geïrriteerd ben dus dat ik gene zin heb om weer het hele verhaal uit te leggen.En tot mij verbazing gaat zij wéér een ander verhaal ophangen!!! Ik had niet goed geluisterd naar haar collega’s en ik had geen recht op een monteur alleen als ik hem zelf zou betalen (ok, dan betaal ik hem zelf, prima). Maar nee, de monteur komt niet want ik heb geen storing. De tv beneden doet het immers nog. Pardon? Dus alles in je hele huis moet niet meer werken en dan pas heb je een storing? Ja zei ze letterlijk! Dus ik betaal 70 euro per maand en dan mag ik niet verwachten dat alles werkt? Dan heb ik geen storing? Ik heb alleen beneden tv en boven en op zolder geen tv en geen wifi. Dan werkt er meer niet dan wel. Best een dingetje voor 3 weken lang! Ik betaal voor diensten en ik wil dat ze werken. Een storing kan altijd maar dan moet het wel netjes opgelost worden. Ik was op een gegeven moment niet meer heel aardig tegen deze dame maar zij ook zeker niet tegen mij. Geen inlevingsvermogen of iets. Vervolgens wil ik aangeven dat ik verder niet meer met haar in discussie ga en dat ik het mailadres van de klachtenafdeling wil, hangt ze op!!! Dit gesprek is geweest op 15 maart om ongeveer 19.43 uur. Voor het eerst denk ik erover om over te stappen naar een andere aanbieder!

Ik wil graag dat er maandag een monteur komt die mijn DVS en WifI versterker weer werkend maakt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carry20