Klacht: Slechte Service

op 09 september 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Droger besteld, wordt aangesloten staat er in de advertentie. Wordt deze afgeleverd zit er niets bij om aangesloten te worden, geen slang. Wordt er doodleuk gezegd vanuit de klantenservice dit staat in het boekje (boekje zit bij aflevering, hoe kan je dit dan weten) Nergens staat dit online vermeldt. Daarna wordt er gezegd de meeste hebben al een droger dus kan de slang daarvan gebruikt worden. Dit is een aanname en dat kan niet, wij hadden geen droger. Terugbellen gebeurd ook niet en er komt geen tegemoetkoming, onvriendelijke klantenservice. Nu hebben wij zelf een slang gekocht en aangesloten. Droger van bijna 400 euro incl. aansluiting waarvoor wij extra gekozen hebben, is nu zonder aansluiting. Super slecht en koop hier nooit meer wat. Wat is dit misleidend.

Tegemoetkoming voor het zelf aansluiten en het aanschaffen van de slang, met een excuses is ook zeker gewenst.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BCC

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 10 september 2018 om 13:10 geantwoord

Heeft op 15 september 2018 om 15:34 geantwoord

Nog niet opgelost, onderstaande bericht ontvangen. Waar haal ik deze informatie vandaan als ik deze online bestel.
Totaal geen coulance voor de klanttevredenheid en verwarring, voor een product van bijna 400 euro.

Goedendag, vervelend te lezen dat er verwarring bij is of er een slang of niet bijgeleverd zit. Bij veel condensdrogers bestaat de mogelijkheid om deze op een afvoer aan te sluiten echter wordt de slang daar niet standaard bij geleverd dit is afhankelijk van het merk. Team BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Mikeheere