Klacht: Slechte Service

op 05 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemiddag,

Al een maanden heb ik een probleem, ik heb hierover een bericht gestuurd naar jullie daarop is geantwoord, maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Het probleem: Ik heb een altijd vrij abonnement, ik reis elke dag naar van Dordrecht naar Amsterdam, maar ik heb wekelijks vertraging. heb hierover dus contact opgenomen telefonisch en E-mail contact.

Zonet heb ik 1 uur in de wachtrij gestaan, gesproken met een collega, maar ik voelde me nog steeds niet goed geholpen ik bleef doorvragen, dat irriteerde haar waarschijnlijk, waardoor ze heeft opgehangen. Ook werd mij verteld dat ik dan beter kan stoppen met het contract en het moet beëindigen, maar dat is geen optie want ik moet wel met de trein, maar ik wil wel betalen voor een perfecte dienst, niet een dienst met best wel veel problemen. Ik begrijp dat het niet alleen maar jullie schuld is, maar vindt het absurd voor woorden dat ik al zeker 2 maanden met het probleem zit, er wordt gezegd dat niemand mij kan helpen, opgehangen worden terwijl ik een uur in de wachtrij heb gestaan? ik vind het gewoon niet een gang van zaken dat jullie zo met klanten

omgaan.

Samenvatting: ik heb een contract bij jullie afgesloten, omdat er geen ander bedrijf is die treinverkeer aanbiedt, van Dordrecht naar Amsterdam. Ik betaal jaarlijks rond de 4.000,00 euro, maar ik ben niet tevreden met de geleverde dienst, ik kamp wekelijks met vertraagde treinen, treinen die last minute niet meer komen, hierdoor geef ik een slechte indruk op werk, ik wilde graag een compensatie, ik heb vernomen dat dit echt alleen maar kom via NS online en ik mijn ritten moet restitutieheren, maar zonet zijn er al 2 aanvragen afgewezen, terwijl ik de vertraging toch wel echt ben opgelopen, heb er whatssap gesprekken van (met mijn baas) waarin je toch echt kan zien dat het een hele lange vertraging was. ik ben een ontevreden klant, en jullie sturen me van de kastje naar de muur, ik betaal altijd netjes en op tijd en nu kamp ik met een probleem en heb ik het gevoel alsof jullie mij helemaal niet willen helpen. Wat heb ik gedaan: ik heb voor een aantal ritten nu een restitutie aangevraagd, maar tot nu toe wordt alles gewoon afgewezen, terwijl de vertraging er is hier meer dan genoeg bewijs voor.

Waarom post ik dit? omdat ik wil dat iedereen in nederland weet, wat voor service jullie nou echt geven en dat het totaal niet overeenkomt met de service die wordt beloofd, het is onaceptabel dat jullie zo met klanten omgaan.

met vriendelijke groet,

Yash Edoo

ik ben tevreden, wanneer het problem echt wordt verholpen en niet constant met het gevoel zit dat het nog steeds niet is opgelost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yashedoo