Klacht: Slechte service

op 30 juli 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Koop vooral geen fiets bij Fietsenwinkel.nl omdat de service veel te wensen overlaat.
Bij problemen met je fiets sturen ze je naar een plaatselijke fietsenmaker en nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor het product wat ze je hebben verkocht.
Houdt hier rekening mee als je een fiets bij fietsenwinkel.nl koopt. Dit kan namelijk een tamelijk dure aangelegenheid worden omdat de plaatselijke fietsenmaker een opslag zal doen op de reparatie van een fiets die niet bij hem gekocht is.
Daarnaast geeft het je als klant een naar gevoel dat je niet geholpen wordt bij een probleem dat je hebt en dat het maar zelf moet uitzoeken. Volgens mij een gemiste kans.

Ik ben tevreden als Fietsenwinkel.nl de gevraagde onderdelen besteld bij Cube die ik nodig heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 14 augustus 2018 om 15:50 geantwoord

Beste Clemens,

Ik heb zoals afgesproken aan de telefoon, een mail verstuurd met daarin de contact gegevens van de CUBE dealer. Ik hoop hierbij toch deze oplossing voldoet en dat u hiermee ook tevreden bent.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Yahya - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 03 september 2018 om 11:19 geantwoord

Ik blijf bij mijn standpunt dat als ik een fiets gekocht heb bij fietsenwinkel.nl dat zij met een oplossing dienen te komen en dat ze dit niet afschuiven op een Cube dealer. Zij verkopen toch ook Cube fietsen zijn ze dan geen dealer??? Trouwens de mail heb ik nooit gekregen. Nogmaals dramatische service van Fietsenwinkel.nl

Koop nooit een fiets bij deze partij beloven van alles maar komen niets na.

Alle klachten die gemeld zijn door clemens4