Klacht: Slechte service

op 21 juni 2018 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Op 3 juni heb ik op de webshop van Bershka een bestelling geplaatst. 3 – 5 werkdagen levertijd, is mij gezegd. Toen dit termijn verstreken was, heb ik ze hierover per bericht ingelegd. Hier heb ik nooit reactie op gehad.

Vervolgens belde ik op woensdag 13 juni op met de vraag hoelang de levering nog ging duren. Hier werd op gereageerd met: We gaan hier achteraan, wellicht dat het pakketje zoek is geraakt, maar dan verzenden wij het opnieuw. We houden je op de hoogte.

Op dinsdag 19 juni belde ik nog maar eens, omdat ik nog steeds niks van Bershka had vernomen. Ik kreeg een vriendelijke Engels sprekende vrouw aan de telefoon. Ik zei haar pissig te zijn, maar had geen reden dit op haar af te reageren omdat zij goed mee dacht. Zij zei mij dat ze binnen 2 dagen zou laten weten waar mijn pakketje was.

Vandaag, 21 juni, heb ik een mail ontvangen dat mijn geld wordt terug gestort. Iets waar ik niet om heb gevraagd… Ik belde dus wederom op naar Bershka, waarbij ik een Engels sprekende man aan de telefoon kreeg. Ik hoop dat u begrijpt dat mijn ergernissen al aardig waren opgelopen, maar nadat de man aan de telefoon bleef herhalen dat het mijn woorden waren dat ik mijn geld terug wilde, sloeg dit echt alles. Hij zei mij dat ik alles maar opnieuw moest bestellen en hij er niks aan kon doen.

Dat ik inmiddels al 3 weken heb zitten wachten zonder resultaat zit mij echt hoog. Vervolgens wordt er totaal niet mee gedacht in een oplossing. Als dit al eerder bekend was had ik al meteen een nieuwe order geplaatst, maar nu voel ik me echt in de steek gelaten door Bershka.

Ik ben pas tevreden als ik een goede korting krijg op mijn volgende aankoop. Mijn vorige ordernummer was 376089562. Ik vind het jammer dat de klantenservice mij niet al meteen tegemoet kwam met een voorstel als deze.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KikiBuurman