Klacht: slechte service

op 12 december 2017 over Takko Fashion in de categorie Kledingwinkels

heb begin december een spijkerbroek gekocht bij takko fashion inTegelen voor 29,99 na dat ik hem 1 keer gewassen heb was de kleur van een pijp plaatselijk verdwenen en ontstonden er dus witte vlekken op een broekspijp, geen gezicht.ik ben vanmiddag terug gegaan naar takko fashion en daar deden ze net alsof ze niet wisten waar die vlekken vandaan kwamen, die broeken waren inmiddels afgeprijsd naar 19,99 en mijn maat hing er niet meer tussen, ik kon een andere broek uitkiezen twv 19,99 omdat ik geen bon meer had,mooi niet dus, ik heb 30 euro voor die broek betaald, ik bewaar nooit bonnen als ik tevreden ben over een aankoop, dus mensen voortaan wel bonnen bewaren van takko fashion omdat de kwaliteit daar nogal eens te wensen overlaat. ben naar de jola tegenover geweest heb de broek laten zien en die zeiden gelijk ja die is slecht geverfd, ik ben dus gewoon gedupeerd voor 30 euro want die broek trek ik niet meer aan,ik WAS met de nadruk op was een hele goed klant bij takko fashion kwam er geregeld en kocht er best veel, maar service is ook wel wat waard en die hebben ze daar dus niet, ik ga voortaan mooi naar de jola, daar weten ze wel nog wat service is en respect voor klanten

niet, takko kan dit niet meer oplossen, ik ben klant af daar, dus uiteindelijk zijn zij zwaarder gedupeerd dan ik, dat krijg je ervan als je geen service hebt naar je klanten toe daar ben ik zo klaar mee

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Takko Fashion

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Takko Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontvreden jumbo klant