Klacht: Slechte service

op 27 november 2017 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben in juli en nieuwe bed besteld en zijn zeer teleurgesteld over de service van meubella.

Elke keer zakken we door het bed heen, lattenbodem valt uit elkaar.

Hebben en monteur gehad die heeft het bed volgens zijn zeggen wat “vaster aangedraaid”, heeft ook aangegeven dat als dit het probleem niet oplost er een dwarsbalk in het bed gezet moet worden.

Helaas heeft de oplossing van de monteur niet geholpen om alles strakker aan te draaien.

Wij zakten helaas de zelfde avond al weer door het bed.

Wij hebben vervolgens weer met meubella gebeld, verhaal uitgelegd, en aangegeven dat de monteur had gezegd dat s we er weer door heen zakten er een dwarsbalk gemonteerd moest worden, volgens meubella lost dit het probleem niet op en zouden we en nieuwe lattenbodem krijgen. Wij hebben aangegeven dat en nieuwe lattenbodem het probleem niet op zou lossen maar en dwarsbalk wel, aangezien dat het bed zou verstevigen.

Meubella hield voet bij stuk, inmiddels hebben we nu al 6x gebeld met meubella over dit probleem, elke keer word er gezegd dat er een nieuwe lattenbodem in moet en dat deze voor ons besteld is… tot op heden 2 maanden verder nog geen lattenbodem.

Het bed heeft ons over de 200 euro gekost, en zware miskoop.

Ik raad dan ook iedereen af om hier en bed te kopen.

Ook willen we even erbij zeggen dat we geen zwaargewicht mensen zijn: Zij 53 kilo en hij 80 kilo, dus hier kan het niet aan liggen

Ander bed of geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 22 februari 2018 om 11:32 geantwoord

Wij hebben per e-mail contact gehad met de klant over deze situatie. Helaas zijn we niet direct tot een oplossing gekomen en is er in overleg met de klant besloten om het bed weer op te halen en het geld aan de klant terug te storten, dit is ook gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Sleijdekker