Klacht: slechte service

op 21 september 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

on langs een elektrische step gekocht van 300 euro. na een paar dagen de accu onder het rijden valt uit en doet niets meer. Je moet je product opsturen naar RIDD en reparatie duurt 3 weken. Er kan niet worden geruild, dus een nieuw artikel gekocht en RIDD bepaald wat er gebeurd.
Intertoys is volgens mij verantwoordelijk maar verschuild zich achter afspraken met RIDD. Als iets na een paar dagen al kapot gaat zit ik niet te wachten op reparatie, maar goede service en direct omruilen.

Gewenste Oplossing:

Als er direct wordt omgeruild voor een nieuwe, dat mijn dochter direct weer kan steppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BertLubbers