Klacht: Slechte service

op 29 augustus 2017 over Van Melis in de categorie Gereedschap & Machines

bij hun een freesmachine gekocht, en deze heel af en toe in gipsmuur gebruikt omdat hij de betonnen muur niet aankon (zou wel moeten volgens beschrijving). vervolgens gaat de machine onverhoopt voor de garantieperiode defect, dus deze teruggestuurd. krijg ik na 2 weken te horen dat de machine niet te repareren is maar ik krijg ook geen nieuwe want hij is zakelijk gebruikt. uitgelegd dat de machine echt niet overbodig gebruikt is en gewoon onder garantie zou moeten vallen, helaas meneer melis blijft bij zijn verhaal. de machine zag er ook nog gewoon netjes uit dus ik ben het er niet mee eens. ik kon nog wel een kleine korting krijgen als ik een nieuwe zou kopen maar aangezien deze machine al niet volledig voldeed en ik voor beton al een andere machine heb moeten kopen vond ik dat niet echt een oplossing. ik heb meneer melis dit aangegeven en gevraagd mij de machine retour te sturen. hierop kreeg ik de reactie dat als ik de verzendkosten zou betalen hij het apparaat uit de vuilnisbak zou proberen te vissen. dus en geen garantie, wat ik belachelijk vind, en gewoon de spullen van een klant weggooien zonder overleg, ronduit slechte service van deze toko.
dus als je service op je machines of apparaten wilt, koop hier dan niet want je komt bedrogen uit, deze meneer gebruikt allerlei excuses om geen garantie te hoeven geven.

als mijn machine onder garantie word omgeruild, zoals het hoort.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco.U