Klacht: Slechte service

op 24 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vervelend bedrijf vind ik het. Bij het ophalen van toestel kan je een afspraak maken hoelaat ze komen( helemaal super!), maar bij het terug zenden is dat niet mogelijk waardoor ik nu al 2 keer niet thuis was bij bezorging en dus weer extra lang moet wachten om een afspraak te maken. Zometeen ben ik mijn toestel 9 dagen kwijt terwijl ze maximaal 3 dagen beloven. Ondertussen wil je verhaal halen hoe het zit en dan moet je ook nog 45 cent per minuut betalen voor een belletje waarbij ze niet eens met een oplossing komen. Enige waar ze na 8 minuten mee kwamen was dat ik moest wachten voor een mailtje.

Gloednieuwe Samsung galaxy s8+ gaat ineens niet meer aan op geen enkele mogelijkheid, en dan dit allemaal. Fijn dat het garantie is, maar je moet ze alsnog betalen met belminuten en de frustratie loopt hoog op.

Doe hier wat aan want zo maak je geen vrienden.

Zorg ervoor dat de klant ten alle tijden zelf kan aangeven wanneer de levering het beste kan plaats vinden. En stop met die 45 cent per minuut, ouderwets gedoe.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 16:24 geantwoord

Beste dhr. Hofstede,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor deze ervaringen! Het is natuurlijk niet de service die we graag willen verlenen.

We werken in opdracht van verschillende leveranciers en met iedere leverancier worden regels opgesteld betreffende leveringstijden, opties van notificaties, etc.
Dit is ook de reden waarom er kosten worden gerekend voor de telefoongesprekken.
Vanaf 1 juli 2017 zal de gewijzigde wetgeving van tariefregels voor klantenservice ingaan.
De tariefregels aangepast als gevolg van een uitspraak van het Europese Hof. Die vindt dat klantenservice een essentieel onderdeel is van een product of een dienst. Een consument die een product of een dienst koopt, koopt daarmee ook toegang tot de klantenservice. Voor een klantenservice mag men vanaf 1 juli dan ook geen extra geld meer vragen en gelden enkel nog de gebruikelijke belkosten.

Voor ons en onze betaalnummers naar consumenten verandert er echter niets. Dat komt omdat wij met consumenten geen direct gesloten overeenkomsten hebben, zoals de toepasselijkheidsregels van deze wetswijziging dat voorschrijven. In plaats daarvan worden wij door onze opdrachtgevers in de arm genomen om namens hen diensten uit te voeren waarvoor wij informatiekanalen voorzien voor hun klanten (lees: consumenten). De consument heeft dus niet met ons maar met onze opdrachtgevers een gesloten overeenkomst.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ralph.h