Klacht: Slechte Service!

op 12 augustus 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

11 augustus vrijdag lucht 9.10 uur van Izmir naar Amsterdam.
Een grondstewardess werkzaam voor tientallen passagiers, resultaat 1.5 uur wachten totdat je aan de beurt ben. Grondstewardess zeer onvriendelijk kijkt je boos aan, alsof ze een hekel heeft aan haar baan.
koffers waren 8 kg te veel. We kregen niet de tijd ruimte om spullen eruit te halen als handbagage mee te nemen waar we recht hadden op nog 8 kg.De vliegtuig zou volgens de medewerkers binnen een half uur opstijgen.We hebben 50 euro betaald. Gehaast naar de gate, waar de deuren nog niet open van waren, we hebben daar nog een half uur gewacht. Eindstand hadden we genoeg tijd om spullen in handbagage te zetten.

Slechte service, onvriendelijk personeel, slechte commnicatie, onnodig extra betaald.. De enige die hun werk goed deden waren de sterwardessen in de vliegtuig. Met een baby van 12 maanden was dit de laatste keer dat we met Pegasus hebben gevlogen!

Terugbetaling van de kosten die onnodig zijn geweest van 50 euro. En een heropleiding voor hun medewerkers. Ze mogen wel wat vriendelijker zijn aangezien je als klant betaalt voor hun service!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cagridemir