Klacht: slechte service

op 01 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb stofzuiger besteld bij blokker via internet. hem ophalen in winkel duurt twee dagen. Nu blijkt dat winkel hem voorradig heeft. MAAR ik kan alleen nog een stofzuiger kopen en over twee dagen internet artikel ophalen en deze weer terug brengen. Dit betekent twee keer naar de winkel, waarvan 1 keer voor niks!!

Schandalige service dat ik stofzuiger niet gewoon kan meenemen en dat zij dit intern verder regelen

Gewenste Oplossing:

is niet blijkbaar niet op te lossen, filiaal middenweg! Onbebegrijpelijk!
Als ik direct artikel kan halen en terugbrengen zonder twee keer heen en weer te rijden. En dat voor 39 euro. Ik verwacht een fikse korting op mijn stofzuiger van minimaal 20 euro of ik koop nooit en te nimmer iets bij blokker!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door isabel priesman