Klacht: SLECHTE SERVICE!!!!!!!!

op 28 juli 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

SLECHTE SERVICE!!!!!!!!

Heb gordijnen op maat laten bestellen (ordernummer 614013851780 & 614013851617) waarbij is in eerste instantie is aangeven dat deze op 24 juli op de bouwmarkt geleverd zouden worden. Dit is niet gebeurd. Wij kunnen dan nog wel het geduld opbrengen om langer op de gordijnen te wachten We hebben elke dag telefonisch contact opgezocht met de bouwmarkt Amsterdam-Overamstel om na te gaan of ze geleverd zijn. Uiteindelijk zijn ze pas 27 juli in de avond geleverd bij de bouwmarkt. Hier netjes een bericht van ontvangen. Vervolgens willen wij de gordijnen op 28 juli ophalen, komen wij erachter dat niet beide bestellingen zijn geleverd maar slechts één! Om het nog erger te maken..de bestelling die wel was geleverd is niet compleet!! En dat is niet alles..de andere bestelling kan pas ‘ergens’ volgende week geleverd worden. Terwijl het twee identieke bestellingen zijn!

Hier wordt ik al pislink van maar ik verwacht ter compensatie wel enige service. Er is gevraagd of de producten geleverd kunnen worden op het woonadres omdat de levering in eerste instantie al vertraging heeft opgelopen en ten tweede komen wij voor niks naar de bouwmarkt. Het antwoord hierop: Ja dat kan maar dat kost u geld, 30 euro. Welke service wordt hier dan verleend?!? Behalve dat er meer geld uit mijn portemonnee wordt getrokken.

Ik vind dit erg jammer!! Wij hebben meerdere producten al bij Karwei gekocht en zeker bij Amsterdam – Amstel. Maar dat er vervolgens helemaal niks voor ons gedaan kan worden vind ik een zeer kwalijke zaak. Zeker omdat er vanuit onze kant niks gedaan kan worden en wij hierin niet de schuldige zijn maar wij wel de dupe ervan worden.

Groeten,

Ontevreden klant!

Ik wil graag dat de producten COMPLEET bij mij thuis worden bezorgd of dat er in financieel opzicht een vergoeding komt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.Bermudez