Klacht: Slechte service

op 26 juli 2017 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Zaterdag 22 juli ons verheugd op een heerlijk concert van Andre Rieu. Ontvangen met prosecco, gezellig. Bij binnenkomst draaide er al muziek, de zaal lichten nog aan. Acht uur lichten uit ,maar er begon niets het concert draaide gewoon door. Bleek veel te vroeg gestart. Na half uur al pauze en toen technische problemen ,half uur naar wit doek gekeken zonder enige informatie
Bij een gewone film al irritant maar bij zoiets als een concert is het begin missen de reden dat er geen sfeer is. En dan zeggen ze dat het live is via de satelliet. Haha op de klok van het vrijthof was het om 8 uur al 10 uur. Heel jammer dat Pathe zoiets speciaals weet te verpesten.

Het zou netjes zijn geweest als er iemand ons op de hoogte had gebracht van hetgeen er mis was en niet pas aan het eind excuses. Gemiste kans

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krijg het aan je lip