Klacht: Slechte service

op 18 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Goedemiddag,

Wij zijn afgelopen weekend op vakantie park Weerterbergen geweest. Type huisje: Bungalow type WF comfort huisnummer 45 voor 6 personen.

Dit was een huisje met een nieuwe inrichting. Wij hadden ook extra betaald voor een vroege check in vanaf 12.00, maar toen wij aankwamen bij het huisje deed eerst ons pasje het nog niet. Gelukkig kwam er nog iemand van de huishouding aan die het huisje open kon doen. Ze gaf aan dat de vaatwasser en de kookplaat nog niet geïnstalleerd waren. We konden dus niks koken of iets dergelijks. Ook stonden er pas maar 3 stoelen buiten in plaats van 6 stoelen. We zijn naar het centrum van Weert geweest en bij terug komst was de vaatwasser er, het fornuis en de stoelen, maar de vaatwasser was niet goed aangesloten dus dat hebben we zelf moeten doen.

Een dag later kwamen wij terug uit Maastricht en konden wij niet naar binnen met de auto omdat de slagbomen het niet deden. Meerdere mensen konden er niet doorheen. Na een aantal keren op de knop voor hulp te hebben gedrukt kregen wij geen gehoor en kregen wij te horen door middel van een bandje dat er niemand aanwezig was bij de receptie. We hebben dus de auto op de parkeerplaats vooraan het park moeten zetten. Toen ben ik een chat gestart via de site, maar ik kreeg een kort antwoord: Alles komt via een punt binnen en het was druk en vandaar de wachttijd bij de slagbomen. En de melding van de vaatwasser had ik inmiddels ook verstuurd en daarop kreeg ik te horen: Dat kun je morgen vanaf 10.00 melden. Dit hadden we inmiddels zelf al opgelost gelukkig.

Die avond waren we in de bar/restaurant waar ook de speelhal is en daar viel alle stroom weg. We hadden net geld in de flipperautomaat en de fruitautomaat gedaan. Gelukkig wel netjes ons geld terug gekregen, maar ook weer een tegenslag.

We zullen er niet meer voor kiezen om naar dit park terug te keren.

Als wij een vergoeding krijgen of voor volgend jaar een nieuw weekendje weg op een van jullie parken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 juli 2017 om 16:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceZweers