Klacht: slechte service

op 20 juni 2017 over Eazie in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een small maaltijd, maar volgens de bediende kon dit niet bij slim noodles. Ik wilde vegetarisch en werd nu verplicht 6 groenten te kiezen, die ik ook moest afrekenen. Ik wil niet zoveel groente, want dan wordt het noodle soep als er saus bij komt. Bij navraag over een verklaring over de extra kosten onder regular inhield (wat voor 2 personen 2 euro extra kostte) kreeg ik geen verklaring. Deze ervaring leidt ertoe, dat ik niet meer bij Eazie Wok wil eten.Graag wil ik een terugkoppeling van het managementteam ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Gezien het bovenstaande ben ik dus erg ontevreden. Ik voel met niet gehoord, ik heb niet gekregen waarom ik heb gevraagd en wil niet meer bij Eazie Wok eten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eazie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Nuissl