Klacht: Slechte service

op 26 mei 2017 over Beddenreus in de categorie Bedden

Na ruime tijd wachten word eindelijk ons nieuwe bed geleverd, wel nog even zelf in elkaar zetten maar dat moet goed komen met de voor geboorden gaten.

Na een tijd zoeken, nergens iets te vinden dus besloten wij met de klantenservice te bellen. Zij gaven aan dat deze er in moesten zitten, Maar helaas toch echt niet. Na elke keer een uur te wachten was het dan toch te laat om een spoed monteur te sturen (al de hele dag aan het bellen met klantenservice en filiaal). Uiteindelijk is er dan een winkelmedewerker om half 5 bij ons aangekomen. Vanuit de klantenservice is beloofd dat deze beste man ons probleem wel op kwam lossen, Maar deze man gaf aan dat helemaal niet te doen maar te komen kijken naar ons probleem. Na even te kijken naar onze splinternieuwe boxspring, kwam hij tot de conclusie dat er geen voorgeboorden gaten in zaten en de juiste schroeven ontbraken. Dit zou hij melden bij de klantenservice en natuurlijk zouden we zsm van hen horen. Intussen 1.5 dag weer verder, niets gehoord. Na zelf contact op te nemen met de klantenservice van beddenreus werd ons medegedeeld dat er overlegd moet worden met de leverancier maar dat het 5-6 weken duurt voordat onze nieuwe boxspring geleverd gaat worden.
Uiteraard is er opnieuw geen andere oplossing en worden we over een aantal dagen maar weer eens terug gebeld.

Koop dus nooit een nieuw bed bij beddenreus, erg slechte service want buiten de klantenservice is er verder niemand te spreken!!

Binnen aanzienbare tijd een nieuwe boxspring
Vergoeding voor de overlast (snipperdagen, slapen op luchtbedden, niet gebruik kunnen maken van de slaapkamer etc)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenreus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DanielleenDennis