Klacht: Slechte service

op 10 mei 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Brinckers bretagne met bafang motor gekocht. Werd mij verzekerd dat display waterdicht is. Bij de 1e regenbui water in display, gevolg display niet meer leesbaar. Bij fietswinkel.nl in Enschede vertelde men mij dat ik de 1e was met deze klacht. Ze vroegen mij hoe ik verzekerd was? Hoezo? Rare vraag. Is garantie werk lijkt mij. Zij zouden een opdracht geven voor een nieuw display. Week later nog niets gehoord. Klacht ingediend een paar dagen later contact met plaatselijke rijwielhandelaar, hij wist mij te vertellen dat ik zeker niet de enige was met een kapotte display. Na drie weken eindelijk bericht dat display binnen was. Maar helaas was het verkeerde geleverd.
Kortom waardeloze service. Fietswinkel.nl wees eerlijk over de display. Een keer hier een fiets gehaald maar nooit weer.

Geen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 10 mei 2017 om 18:06 geantwoord

Beste Elise,

Vervelend dat je deze ervaring hebt! We waarderen je feedback en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Zoals afgesproken zullen we het display van je ebike onder garantie vervangen. Je ontvangt van ons een e-mail en een sms zodra je fiets weer gereed is.

Vriendelijke groet,
Stefan - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door EDN