Klacht: slechte service

op 10 maart 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

bij aankoop tafel leveringstermijn van vier weken afgesproken. Verkoper voert in systeem in levering na ruim 8 weken. Na 8 weken kunnen we eindelijk een leveringsafspraak maken, maar dat gaat zo niet flexibel, dat er opnieuw 4 weken overheen gaan. Bijzonder teleurstellend als je denkt na 4 weken een nieuwe tafel te hebben en je moet er drie maanden op wachten.

wanneer de tafel alsnog binnen nu en twee weken geleverd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

8 maanden geleden - Beste Marno van der Marel, Wat vervelend dat de levertijd uitgesteld is, ik snap dat u teleurgesteld bent. In het systeem zie ik dat er een afspraak is gemaakt voor 21-04. Ik zal nakijken of het eerder kan. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 01 mei 2017 om 17:57 geantwoord

Beste Marno van der Marel,

Ik zie dat de levering 28-03 heeft plaats gevonden, gelukkig wat eerder dan de eerst genoemde datum. Wij hopen dat ondertussen alles naar wens is en dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Excuses voor het ongemak en wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Van der Marel