Klacht: SLECHTE SERVICE

op 29 november 2016 over Allsecur in de categorie Verzekering

Begin deze maand is in mijn auto ingebroken. Ruit aan de bestuurders kant was ingeslagen. Na contact met allsecur werd ik doorverwezen naar carglass die hebben een tijdelijke raam ingezet. Toen ik terugging naar carglass om een orginele raam te laten zetten. werd mij verteld dat de elektrische raam van de ingeslagen raam het niet meer deed en de kinderslot dat ook op het zelfde paneel zit. Ze konden niet de raam erin zetten zolang het niet gemaakt werd. Ik heb contact opgenomen met allsecur moet zeggen dat je ze een paar x moet bellen want elke keer me verhaal te hebben verteld werd halverwege het gesprek opgehangen. Uiteindelijk vertelde ze mij dat ik naar een tophersteller moest gaan en alles volledig betaald werd door hun. Terwijl ik extra betaal voor mijn Eigen hersteller moest ik toch naar hun aangesloten bedrijven.
Ik heb me auto bij Schadenet Leiden achter gelaten en de expert van de expertise bureau dekra automotive zou komen kijken naar de auto. Of de elektrische raam en kinderslot door de klap kwam.
Later op de middag werd ik gebeld door schadenet leiden. Dat ze goedkeuring hebben van de expert om het raam en kinderslot te maken. Maar het zou wel wat langer duren omdat er onderdelen besteld moesten worden. Prima wij hadden een leenauto.
Ik werd na het weekend gebeld dat er ineens achter zijn gekomen dat er iets anders kapot is. En dat ze met expert zouden overleggen. Ik heb toen van schadenet begrepen dat het te duur is om het volledig goed te maken dus daarom met soort van tijdelijke oplossing de draden aanelkaar hebben gezet. Wat dus inhoud dat de raam binnenkort weer kapot gaat.
Ik werd na 7 dagen gebeld dat de auto klaar was. Ik ben de auto gaan ophalen ik ging gelijk controleren of alles werkte maar de kinderslot werkte nog niet. Ben gelijk weer naar binnen gegaan bij schadenet leiden en aangegeven dat het niet werkte. Ik zou weer gebeld worden wanneer die klaar Is, De volgende dag werd ik gebeld door schadenet leiden dat ik de auto moest ophalen en dat het niet gerepareerd kan worden. En de expert heeft nu ineens gezegd dat de elekstrische raam en kinderslot helemaal niet kapot kon gaan door een klap op de raam. Een week geleden kwam het doordat de raam was ingeslagen en nu een week later omdat ze het niet kunnen repareren en het eigenlijk allemaal te duur is kwam het niet door de klap. 2 verschillende verhalen.
Ik heb paar x contact opgenomen met allsecur . Ik vroeg om de behandelaar maar die werkte niet op die dag. Degene die ik aan de lijn had zou het voor me uitzoeken en zou me met 10 min terug bellen. Na 2 uur niks te hebben gehoord weer zelf gebeld. Meneer was in lunchpauze en zou me binnen een uur bellen. Ik werd ineens toevallig gebeld door de behandelaar zelf die er eigenlijk niet was. Die wist nergens van. Hele verhaal uitgelegd. Maar meneer bleef maar zeggen dat ik pech heb en als de expert zijn verhaal veranderd dat hij hun maar geloofd. Ik heb toch niet voor niks een verzekering ik betaal ze toch niet voor niks. Meneer wou me niet verder helpen. Vervolgend belde ik weer terug om een leidinggevende te spreken. Maar toevallig iedere x dat ik belde nam de behandelaar op. En wanneer ik om een leidinggevende vroeg zei hij dat die er niet was. Ik heb een aantal x weer terug gebeld met de hoop om een leidinggevende te kunnen spreken. maar tevergeefs werd ik steeds doorverbonden naar dezelfde persoon de behandelaar. Het leek net alsof er een stel kinderen achter de telefoon zaten en er een spelletje van gemaakt hadden. Zeer onproffesioneel!
Schadenet en allsecur werken allemaal onder 1 hoedje als het te duur word is het ineens de schuld van je zelf en heb je gewoon pech.

Ik wil zonder enige tijdelijke oplossingen dat mijn auto goed gemaakt word. En niet met smoesjes komen dat het niet door de ingeslagen raam komt. Want de expert heeft daar zelf toekenning voor gegeven!
Ik wil een volledig goed gerepareerde raam/kinderslot voor terug. En of anders het volledig bedrag zodat ik het naar mijn Eigen garage kan brengen om het te laten repareren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

Bericht van Allsecur

8 maanden geleden - Beste Louki, Ik kan niets anders schrijven, dan dat ik je beschrijving erg vervelend vind om te lezen. Natuurlijk wil je bij schade goede service krijgen. Schade op zich is al harstikke vervelend. Graag geef ik je meer informatie. - Expertise-rapport - Over je klacht heb ik contact gehad met onze schadeafdeling. In het expertiserapport staat niets vermeld over het kinderslot. Daarom hebben we de schade-expert gevraagd om een aanvullend rapport, zodat hier meer duidelijkheid over komt. Zodra wij het aanvullende rapport hebben ontvangen, sturen wij deze per e-mail naar je toe. - Topherstel - Eén van de voordelen van Topherstellers is dat je tijdens de reparatie vervangend vervoer krijgt. Het is prettig om te lezen dat je tijdens de reparatie gebruik hebt gemaakt van een leenauto. Omdat je Vrije Reparatiekeuze hebt, ben je niet verplicht om naar een aangesloten hersteller te gaan. Ik vind het spijtig als je dacht dat dit verplicht was. Daarom krijg je uit coulance de jaarpremie voor de Vrije Reparatiekeuze van € 5,04 als tegoed op je polis. Het tegoed wordt verrekend met de eerstvolgende maandpremie. Op de afhandeling van de schade kom ik zo snel mogelijk terug. Met vriendelijke groet, Rebecca namens het Allsecur Klachtenteam

Reactie van de melder van de klacht AbdelKhalek Loukili

8 maanden geleden - Beste Allsecur, Ik wil erbij even toevoegen dat de garage 2 x aan toe geprobeerd heeft het kinderslot te maken omdat de expert het in eerste instantie had gezegd dat het gemaakt moest worden. De garage gaat niet zomaar het kinderslot maken zonder dat er een toekenning voor is gegeven! En toen het te duur was om het te repareren/ vervangen veranderde de expert zijn verhaal ! En daarnaast vind ik 1400 euro wel een extreem bedrag wat de garage heeft opgegeven voor het maken van een raam! Als het bij me eigen garage was gerepareerd was het nooit zo een hoog bedrag uitgekomen. En was het ook goed gerepareerd en niet een tijdelijke oplossing wat ze nu hebben gedaan!

Bericht van Allsecur

8 maanden geleden - Beste Louki, Bedankt voor je aanvullende bericht. Ik zet je bericht door naar onze schadeafdeling en kom hier spoedig op terug. Met vriendelijke groet, Rebecca namens het Allsecur Klachtenteam

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 09 december 2016 om 11:25 geantwoord

Beste Louki,

Er is contact geweest met de schade-expert. Hij concludeert dat er geen relatie is tussen de braakschade en het defect van het kinderslot. Om deze reden staat het niet opgenomen in het expertiserapport.

Er wordt dus niet ontkent dat het kinderslot defect was, maar na expertise blijkt dat het defect geen gevolg is van de braakschade. Daarom betalen wij niet voor reparatie van het kinderslot.

Omdat de reparatiekosten lager liggen dan je online hebt aangegeven, stuur ik je per e-mail een kopie van het expertiserapport toe.

Voor vragen over het schadebedrag kun je contact opnemen met onze schadeafdeling. In de e-mail staan onze contactgegevens.

Rebecca namens het Allsecur Klachtenteam

Bericht van Allsecur

8 maanden geleden - Beste Louki, Allereerst vind ik het heel vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over het contact met onze klantenservice over je betalingsachterstand. Ik geef je graag meer uitleg over je betalingsachterstand en de stand van zaken betreft je schademelding. Je betaalt de premie voor je autoverzekering altijd één maand vooruit. Op 29 oktober 2016 hebben we geprobeerd de premie voor de periode 29 oktober tot 29 november 2016 te incasseren. Dit is niet gelukt. We hebben je daarom per e-mail een betalingsherinnering gestuurd. Uit het betalingsbewijs dat je ons hebt toegestuurd blijkt dat je de premie naar ons hebt overgemaakt op 26 november 2016. Wij hebben deze betaling in goede orde ontvangen en verwerkt. Op 29 november 2016 hebben we geprobeerd de premie voor de periode 29 november tot 29 december 2016 te incasseren. Omdat dit niet is gelukt, hebben we je een betalingsherinnering gestuurd per e-mail. Op 12 december 2016 hebben we nogmaals geprobeerd de premie te incasseren. Het is ons nog niet bekend of deze betaling juist verwerkt is. Op je Mijn Allsecur omgeving op onze website kun je zelf je betalingen inzien. Houd er wel rekening mee dat hier een vertraging in kan zitten waardoor nog niet alle betalingen zichtbaar zijn. Over de schade informeer ik je graag als volgt. Naar aanleiding van jouw reactie hebben we je schade opnieuw voorgelegd aan een tweede schade-expert. Mocht je het niet eens zijn met de uitspraak van deze schade-expert, heb je zelf de mogelijkheid een onafhankelijke contra-expert aan te wijzen. Deze zal de zaak dan opnieuw bekijken. Zo gauw wij van de expert een rapport ontvangen, zullen we je hiervan op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Sjoukje namens het Allsecur Klachtenteam

Heeft op 15 december 2016 om 13:32 geantwoord

Beste Sjoukje,
Ik hoor graag van u

Reactie van de melder van de klacht AbdelKhalek Loukili

8 maanden geleden - Beste Sjoukje, Ik vind het fijn dat jullie het voorgelegd hebben bij een tweede schade expert. Maar hoe wil deze schade expert er wat over zeggen als hij zelf de schade niet heeft gezien! En dmv het expertise rapport kom je niet ver want de eerste expert gaf duidelijk aan dat het wel door de schade kwam dat het kinderslot het ineens niet meer deed maar toen het te duur werd en na 2 x toe niet gelukt was om het te repareren toch maar terug krabbelde dat het ineens niet van de schade kwam! Ik zou graag willen weten hoe de tweede schade expert er naar wil kijken. Ik hoor graag van u

Bericht van Allsecur

7 maanden geleden - Beste Louki, Allereerst de beste wensen voor 2017. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met de schadeafdeling over het inhuren van een contra-expert. Ik vertrouw erop dat de zaak verder goed wordt afgehandeld. Mocht ik echter nog iets voor je kunnen betekenen in deze, hoor ik het natuurlijk graag. Je kunt ons bereiken via klacht@allsecur.nl. Met vriendelijke groet, Sjoukje namens het Allsecur Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door AbdelKhalek Loukili