Klacht: Slechte service

op 26 november 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Een poosje geleden naar de Fossil winkel gegaan omdat mijn horloge niet meer wilde sluiten en ik hem steeds bijna verloor. De dame daar heeft wat aan de sluiting zitten rommelen. Kreeg wel even te horen dat daarmee de garantie was komen te vervallen. Hij ging steeds wat stroever open en dicht. Ik weet niet wat ze heeft gedaan, maar nu kan ik hem helemaal niet meer dragen omdat ik de sluiting met geen mogelijkheid meer open krijg! Echt top…een Fossil horloge voor in de kast.

Wanneer mijn horloge kosteloos wordt hersteld

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

3 maanden geleden - Goedemorgen, Enige tijd geleden heb ik u een bericht gestuurd waarop wij nooit een reactie hebben ontvangen. Is er nog iets dat ik ( binnen onze mogelijkheden) kan doen misschien? Met vriendelijke groeten, Inger - Customer service Fossil Group

Reactie van de melder van de klacht Lysaudo

3 maanden geleden - Dag Inger, Dat bericht heeft mij nooit bereikt helaas. Ik zie nu voor het eerst pas een reactie. Zou je mij dat bericht nogmaals willen sturen? Alvast bedankt! Mvg Sandra

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 21 december 2016 om 11:01 geantwoord

Goedemorgen,

Dat gaat helaas niet meer maar de strekking van het verhaal was dat ik niet kan zien hoe oud het horloge is en was op het moment dat u naar de winkel ging.
Op een band zit in principe geen garantie maar wel hebben we een coulance periode van 6 maanden na aankoop. Was hier nog sprake van? Het kan wellicht zo zijn dat degene in de winkel u toch heeft willen helpen alvorens het horloge in te sturen voor een volledig nieuwe band? Mocht de periode van 6 maanden nu verstreken zijn dan rest helaas enkel de mogelijkheid tot het bestellen van een nieuwe band. Wanneer ik toch nog iets voor u kan betekenen laat het me dan ook gerust weten.

Met vriendelijke groeten,
Inger- Customer Service Fossil Group

Alle klachten die gemeld zijn door Lysaudo