Klacht: Slechte service

op 26 november 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een poosje geleden naar de Fossil winkel gegaan omdat mijn horloge niet meer wilde sluiten en ik hem steeds bijna verloor. De dame daar heeft wat aan de sluiting zitten rommelen. Kreeg wel even te horen dat daarmee de garantie was komen te vervallen. Hij ging steeds wat stroever open en dicht. Ik weet niet wat ze heeft gedaan, maar nu kan ik hem helemaal niet meer dragen omdat ik de sluiting met geen mogelijkheid meer open krijg! Echt top…een Fossil horloge voor in de kast.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn horloge kosteloos wordt hersteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lysaudo