Klacht: Slechte samenwerking met Tele2 bezoring

op 12 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist een bestelling gedaan bij Tele2 waarbij duidelijk word aangegeven voor 23.59 besteld de volgende dag in huis, ik hartstikke blij natuurlijk! Vervolgens krijg ik een mail voor het maken van een bezorgafspraak en zie ik dat mijn telefoon pas Maandag de 18e bezorgd kan worden, hoezo dan de volgende dag in huis? Nee, juist 6 dagen wachten! Ben niet tevreden over deze samenwerking met Tele2, kom de gegeven afspraken na a.u.b

Dat wat er op de site staat ook waar gemaakt kan worden en dat de samenwerking tussen Tele2 en OPD beter geregeld word!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 15 december 2017 om 16:24 geantwoord

Goedemiddag,

Dat is inderdaad vervelend om te lezen. Ik heb u zojuist proberen om te bellen.
Zodat ik samen met u kon kijken of het mogelijk was de afleverafspraak eerder in te plannen. Helaas kon ik u telefonisch niet bereiken.

Mocht u het pakket eerder wensen te ontvangen dan kunt u altijd bellen naar ons call center (0900 - 7386873). Zij kunnen dan samen met u kijken of uw pakket eerder geleverd kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Online pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 16:35 geantwoord

Ik heb zojuist terug gebeld en ze weten ineens van ‘niks’? Ik had graag gehoopt dat er een oplossing te bespreken was maar niet heus.

Alle klachten die gemeld zijn door esmee.28