Klacht: Slechte samenwerking met tele 2

op 11 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon besteld op de site van tele2 die aangeeft wanneer hij voor 23:59 besteld is morgen in huis vervolgens krijg ik een mailtje van de OPD om een datum voor levering te prikken kan dit op zn vroegst pas volgende week maandag

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als dit beter geregeld word

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

onze excuses dat u niet eerder een afleverafspraak heeft kunnen inplannen. Zoals zojuist telefonisch besproken met u besproken heb ik voor u de afleverafspraak kunnen inplannen voor morgen (16-12). Onze koerier komt dan tussen 09:00 - 13:15 uur uw pakket leveren.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst
. . .

Alle klachten die gemeld zijn door Davidnuijten