Klacht: slechte Rma Service

op 06 juli 2016 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

mijn RM850 van Corsair is een half jaar na aanschaf stukgegaan althans mn pc werkt niet meer naar behoren, heb de oude cx600 van corsair gemonteerd en mn herstart problemen van de defecte voeding waren over.voor mijn gevoel heel duidelijk wat het defecte onfderdeel is. de medewerker van de rma service balie dhr Darko versleet me bijna voor gek die voeding kán nog niet stuk zijn is van januari aanschafdatum, ze zeggen dat ze hem testen en dat ik mn centen terugkrijg mocht ie defect zijn ? weer dat vraagteken voel me niet serieus genomen op deze wijze. hoop dat de verdere afhandeling van de zaak voorspoedig zal verlopen maar ben mn vertrouwen in 4launch met nadruk op dhr darko verloren. Raphael Swinkels 122065

mn voeding gekrediteert word op mn rekening, en mn vertrouwen in 4 launch hersteld word , anders moet ik die slechte revieuws van klacht.nl nog gaan geloven met vriendelijke groet Raphael Swinkels

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4Launch over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 09 juli 2016 om 09:16 geantwoord