Klacht: Slechte reparatie dus weer opnieuw het traject in…

op 12 april 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dynafix heeft onder garantie mijn Iphone gerepareerd. Het scherm laat los en dus maar weer eens gebeld met Dynafix, ruim 7 euro belkosten later krijg ik te horen dat ik mijn Iphone weer ter reparatie moet aanmelden.

Moet ik weer dat hele traject door.

Antwoord op mijn vraag waarom bellen met Dynafix zo duur is kreeg ik geen antwoord.

Voor mij geen Vodafone zakelijk meer.

Geen Dynafix oid maar gewoon een zakelijke Vodafone balie waar je ook terecht kan voor reparaties.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het desbetreffende iRMA-nummer? Dan kijken we graag met u mee. Waarom bellen met Dynafix zo duur is kunnen wij u ook niet beantwoorden, dit wordt niet door ons bepaald maar door ons management. Naast ons telefoonnummer zijn we uiteraard ook op verschillende manieren zonder kosten te bereiken. Denk hierbij aan Social media of e-mail. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht JW63

9 maanden geleden - Goedemorgen, Ik heb gisteren tweemasl gebeld maar kom er maar niet doorheen. Resulterend in €14,- telefoonkosten. Ik heb dus een repeat inzake mijn gerepareerde IPhone. Ik betaal veel voor mijn zakelijke abbonement, is alleen het scherm vervangen en het frame maar een beetje "uitgedeukt". Nu zit het scherm al weer los. RMA nummer RMA13608559 Claim nr: CLVN0217867/195361 In afwachting van uw reactie. J Wink 0651868499

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Wij hebben uw toestel binnen en inmiddels ook het toestel hersteld. Momenteel wordt het toestel volledig getest om te kijken of alles naar behoren functioneert. Als alles naar behoren werkt zal het toestel retour gezonden worden, we verwachten dan ook dat u in de loop van komende week bij u terug. Zou u ons aan willen geven of alles correct werkt op het moment dat u het toestel terug heeft? Bij voorbaat dank. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 juni 2016 om 08:37 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door JW63