Klacht: Slechte provider

op 18 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goedemorgen,

Ik heb al meer dan een maand een hele slechte internetverbinding. Met heel slecht bedoel ik dat het internet een paar keer per dag tot vervelends aan toe uitvalt. Geen internet , geen tv. Nu om 10 uur ‘s ochtends is het al weer 2 keer gebeurd. Dit is niet waar wij voor betalen en ik zie dit in zekere zin als contractbreuk. Ik lees dan soms op de storingswebsite dat heel veel mensen hier last van hebben en Tele2 geeft dan aan met werkzaamheden bezig te zijn. Maar dit kan echt niet ! Ik betaal liever veel meer bij een andere provider dan dit! Tegen beter weten in ben ik akkoord gegaan met Tele2 vanwege mijn man, maar ik heb op alle fronten altijd slechte ervaringen gehad met Tele2!

Ik ben tevreden als dit probleem niet meet voorkomt.
Als dit weer gebeurt wil ik gewoon van dit contract af! Ik krijg niet waar ik voor betaal! Verlengen zit er 100% niet in.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LencLopes