Klacht: slechte producten

willem.ne op 26 april 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na meerdere malen geroosterde pinda’s in dop te hebben gekocht bleken ze keer op keer verrot te zijn.

Gewenste Oplossing:

na vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door willem.ne