Klacht: Slechte overgang abonnement

op 29 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na een tevreden periode bij KPN mobiel besloten te blijven en via KPN zelf in een andere abonnementsvorm te blijven.

Vanochtend ging het abonnement in. Tot mijn verbazing krijg ik kort na de sms dat me abonnement in ging een sms dat 25% van mijn internet verbruikt was. Binnen een uur ook 50 en 100% en me internet gaat verder op een trage snelheid.

Ik de kantenservice gebeld blijkt dat bij KPN op de 1e van de maand weer aangevuld wordt en ik tot 1 juli met 130 mb had moeten doen.

Kortom ruim 10 GB van me oude abonnement ongebruikt weg en ineens geen internettegoed met me nieuwe abonnement omdat een medewerker van KPN het handig vond om het abonnement op de 29e in te laten gaan.

Klantenservice wilde niets doen omdat dit is waar ik recht op had.

Wat een waardeloos bedrijf als je zo ingaat met je klanten. Geniet van je nieuwe abonnement het eerste half uur en daarna van je directe pauze tot de volgende maand

Als ze het hadden opgelost dat ik gewoon internet had gehouden. En niet een abonnement waar ik de eerste dagen niets aan heb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joertje75