Klacht: slechte oplossing bij levering kapotte wasmachine

op 18 juli 2012 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Gisteren hebben wij bovenstaande wasmachine geleverd gekregen. Bij het verwijderen van de verpakking blijkt de gehele bovenplaat stuk te zijn. Gebeld met MM en kreeg 3 opties aangeboden:

1 omruilen (duurt min. 2 weken voor het apparaat omgeruild is) is dus geen optie;
2 terugsturen en geld terug krijgen (vandaag wordt het apparaat opgehaald en dan duurt het nog 7 dagen voor wij ons geld retour hebben);
3 met het apparaat naar de winkel en daar omwisselen (en dan daar te horen krijgen dat we met het apparaat gesleept hebben waardoor de breuk weleens zou kunnen ontstaan zijn) vind ik dus geen optie.

De 3 geboden opties zijn geen oplossing omdat wij nu geen wasmachine en ook ons geld niet op korte termijn retour hebben.

Kreeg van de klantenservice te horen dat als we nu direct een nieuwe bestelde deze morgen al geleverd kan worden echter moest ik deze wel eerst weer moest betalen.

Wij hebben niet nogmaals zoveel geld in huis waardoor wij meteen een andere kunnen kopen en dan kunnen gaan zitten wachten op ons geld terug.

Ik vind de geboden oplossing echt een drama en kan dus nu 2 weken extra kosten maken door naar een wasserette te moeten gaan (zit ook niet in de buurt).

deze week een nieuwe wasmachine of geld terug zodat ik zaterdag een nieuwe kan kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door wurmpie01