Klacht: Slechte onduidelijke en nalatige service

op 19 februari 2018 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 januari heb ik en bestelling geplaatst en volgens het afhaalpunt te laat afgehaald. Deze bestelling was in de tussentijd al retour gestuurd door DHL. Ik heb de terugbetaling tot op heden nooit op mijn rekening gehad (nu al ruim 5 weken later!!!). Ik heb ruim een week geleden naar de klantenservice gebeld, waarbij de vrouw aan de telefoon zei dat ze een onderzoek zouden starten bij DHL en dat ze me de volgende dag zouden terugbellen. Vervolgens helemaal niks meer van gehoord. Ik begin dit goed zat te worden, want hoe lastig kan het zijn om een pakket op een juiste manier retour te verwerken en de betaling terug te storten?!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld zo snel mogelijk teruggestort op mijn bankrekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JHUA