Klacht: Slechte ondersteuning bij installatie laptop

op 30 november 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Via de site van Apple heb ik alle stappen door genomen om mijn Macbook Pro opnieuw helemaal schoon te installeren. Bij stap drie moet ik verbinding met internet maken om de software te downloaden. Helaas, de versie staat niet meer in de store. Dat hadden ze in de handleiding er wel bij mogen zetten dat je dit risico loopt. Vanaf dat moment kan ik alleen nog maar met de support afdeling bellen. Met mijn laptop kan ik dus helemaal niets meer. Je hebt dan de keuze op een incident aan te maken. Dat kost € 29,50. Via een omweg kom ik dan toch bij iemand die mij verteld dat ik een dvd kan kopen voor € 19,95 of een handleiding hoe ik zelf een installatiediskette, op een computer van een ander, kan maken.

Ik ben een goede klant van Apple. Stuur toch gewoon een schone nieuwe installatie stick of wat dan ook op. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in de oplossing.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlo.A