Mijn Klacht:
Verschillende klachten bij verschillende leveringen: te snel teruggestuurd, niet zoals aan gegeven aan huis geleverd maar op een lokatie, een andere keer op een hele ander lokatie dan aan gegeven geleverd, ver weg 20 minuten met auto of fiets! Chauffeurs laten geen briefje achter dat het op een lokatie is geleverd. Ik heb hele slechte ervaringen met DHL leveringen. Ikzelf zal geen gebruik maken van hun dienst.
Gewenste Oplossing:
mijn laatste pakket, wat 20 minuten verder weg ligt op een andere lokatie wil ik thuis op dichtsbijzijnde lokatie geleverd krijgen.


