Klacht: Slechte levering van kast

op 18 mei 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

We hebben in augustus 2019 een zwarte buffet kast gekocht bij rofra . In de winkel allerliefst. Maar na de afgesproken lever datum had ik maar niks van ze gehoord. Ik heb er achteraan moeten bellen. En het werd later. Want kast stond nog ergens… eindelijk na een paar telefoontjes verder kwam de kast op oudjaarsdag….. en toen begon de echte ellende… kast flink beschadigd en ontzetten slecht gespoten. Het wit kwam door de zwarte kast heen en spijker door het deurtje beschadigingen waar overheen gespoten was.. weer bellen en fotos opgestuurd. Kast werd na veel overleg opgehaald. Hij zou na 2 weken geleverd worden. Dus niet was weer wat fout gegaan. Uiteindelijk na veel bellen met hun kwam de kast weer en weer beschadigen. Transport beschadigingen noemde ze dat. Nou er was weer over de beschadigingen heen gespoten. We waren er zo klaar mee! We wouden ons geld terug. Maar hun kwamen met een tegoedbon wat we in hun winkel moesten opmaken voor eind april van 250euro. Nou sorry maar we waren ruim 7 maanden verder met dit gezeik. Wou niks meer van ze. Ze hebben bijna niks meer van zich laten horen en toen wouden er een advocaat op zetten en toen hadden ze akkoord gegeven om het geld terug te storten en de kast optehalen. De kast haalde ze snel op maar het geld konden we bijna een maand op wachten.
Ik zal nooit meer bij rofra wat bestellen laat staan de winkel in tegaan!! Slechte kwaliteit en slechte communicatie!!!! Voor andere mensen bestel daar niks. Of je wil lang op je slechte kwaliteit meubels wachten

Nooit meer bij de rofra

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Super1979