Klacht: slechte levering en serviece

op 25 februari 2016 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Ik ben nu 6 weken verder, en mijn bed is niet compleet en verkeede geleverd.
Ik heb een bed besteld maar het was zo een slecht kwaliteit dat ik hem heb omgeruild voor een ander. Ik moest €100 bijbetalen en zou die omgeruild worden. Ik kreeg weer na een week pas De nieuwe en het blijkt een kleinere bed te zijn terwijl het op hun site goedkoper is dan wat ik moest betalen.
En het bed werd geleverd zonder lattenbodem omdat ze dat dus achter hadden ondekt dat het niet op voorraad was. Ik heb ze zo vaak gebeld maar zonder resultaat. Er wordt ieder keer een smoes bedacht en dan ziet ik nu intussen weken zonder bed en slaap ik op de grond.

Ik zou niemand aanraden om bij hun te bestellen. De producten zijn het geld niet waard en de service is supper slecht. Je wordt ieder keer zoet geholpen met we kunnen helaas niets aan doen er is wat misgegaan.

Ik wil nu mijn geld terug en niets met hun te maken hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:53 geantwoord

We hebben met de klant afgesproken het foutieve bed op te halen. Helaas konden we geen ander model leveren welke naar wens was van de klant. Hierop hebben we besloten om de bestelling helaas te annuleren. We hebben het bedrag wat de klant heeft betaald teruggestort, en hiermee de is de klacht verholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door rochin