Klacht: Slechte levering

op 12 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week een bestelling gedaan bij media markt, met daarbij de belofte ‘voor 22.30uur besteld, volgende werkdag in huis’. Ondertussen 6 werkdagen verder en het pakket nog steeds niet mogen ontvangen. Ondertussen zijn er al wel 4 leveringsafspraken geweest met dynalogic, echter hebben ze steeds wel weer een nieuw excuus waardoor levering niet kan doorgaan; manco bestelling, sorteerfouten. Dit alles moet je zelf maar in de gaten houden, want netjes bericht van het bedrijf zelf krijg je niet. Ondertussen wel meerdere malen met dynalogic aan de telefoon gezeten, met meerdere beloftes, maar met als resultaat dat we nog steeds geen pakket hebben ontvangen. Ondertussen staat de 5e levering alweer gepland, ik heb er weinig vertrouwen in.

Pakket morgen in huis met daarbij compensatie voor de gemaakte belkosten, aangezien ze 45 cent per minuut vragen met een gemiddeld wachttijd alleen al van 7minuten. Gaat om om en nabij de 10euro.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:30 geantwoord

Geachte heer Piepenbroek,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Swollenaer