Klacht: Slechte levering

op 28 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Onze zoon had in april zijn volledige woonkamer besteld. Het zou eind juni geleverd worden, maar omdat men niet in de regio was (Rotterdam? Bizar toch?) werd de levering uitgesteld tot 27 juli. Onze zoon zou na levering op zichzelf gaan wonen.

We hadden gezegd bij de aankoop dat het een portiekwoning betrof op de 2e etage. Bij levering kon de bank niet naar boven, want men had een verhuislift nodig. Nieuwe leveringsafspraak pas 10 augustus met extra kosten van EUR 125 voor de lift! Daarnaast was de kast beschadigd en waren er verkeerde bouten voor de salontafel meegegeven. Wanneer juiste kast en salontafel komen is nog niet bekend. Resultaat is dat alleen eethoek en tv meubel is geleverd. Dit alles is een enorme teleurstelling

Wanneer bank zonder extra kosten in goede staat wordt geleverd en de kast en salontafel zsm

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 02 augustus 2016 om 17:20 geantwoord

Beste heer Vlasblom,

Bedankt voor uw bericht.
We hebben reeds vernomen van uw klantenbeheerder dat alles reeds in werking is gezet en de kosten voor de verhuislift zijn gedeeld, dit in goed overleg met u en de klantenbeheerder.

Wij vertrouwen er op dat alles goed wordt opgelost zoals we met elkaar hebben besproken.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Vlasblom3079