Klacht: Slechte kwaliteit vloer schuren lakken

djkelder op 05 juni 2024 over Rose Parquet & Intérieur in de categorie Handelsondernemeing, Interieurbedrijven

Belachelijke slechte kwaliteit, zeer slordig en straalt 0 vakmanschap uit. Opdracht was zeer eenvoudig, schuren, opvullen en lakken van bestaande gelakte vloer.

Uiteindelijk 3x moeten laten terugkomen omdat overal de aanzetten zichtbaar waren, er geknoeid was met de lak waardoor overal witte vlekken zitten. Uiteindelijk zelfs opnieuw laten schuren en lakken onder toezicht. Zelfs dan zeer slordig, niet diep genoeg geschuurd, geen gaten opgevuld, spijkers dieper geslagen en alsnog staan gooien met natte rollers wat weer witte vlekken heeft gegeven.

Nu blijkt ook dat er niet of slecht gestofzuigd is tussen de lagen door, hierdoor zie je overal haren en stof onder de toplaag zitten.

Al met al zeer ontevreden. Uiteindelijk ook maar iets meer dan de helft betaald. Meerdere kansen gegeven om het alsnog goed te doen. Uiteindelijk zullen we het alsnog moeten laten overdoen door iemand die wel capabel is.

Zeer veel spijt van. Hopelijk geeft deze review motivatie om beter werk te gaan leveren zodat anderen dit niet overkomt.

Al stuk minder betaald en 3x laten terugkomen. Maar dit is enkel gebeurd omdat ik niet van tevoren heb betaald.

Nog steeds een slechte vloer die ik opnieuw moet laten doen. Zou goed zijn mocht dit nog vergoed worden.

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Rose Parquet & Intérieur
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rose Parquet & Intérieur

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rose Parquet & Intérieur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djkelder