Klacht: slechte kwaliteit sweater

op 22 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Aangekocht in Amsterdam, Kalverstraat bij Zara een sweater van € 12,99 bij een dagje uit met mijn vriend. Het truitje 1x gedragen maar vertoonde direct allemaal “halen”. Het zag er niet meer uit en ik durfde het niet meer te dragen.Gebeld met Zara in Alkmaar, maar zij wilde mij niet helpen omdat ik het niet gekocht heb in Alkmaar. U gaat maar naar Amsterdam. Amsterdam gebeld en zij vertelde mij dat ik maar naar Amsterdam moet komen. Dat kaartje van de trein en de dag die ik kwijt ben kost mij veeelll meer. Het is toch te gek dat ik niet in Alkmaar geholpen wordt. Zara is toch Zara!!!!!!!!Alkmaar is 12 km bij mij vandaan ik kan ik op de fiets redden.Hier ben ik dus al 2 maanden mee bezig en ik kan het niet loslaten. Het gaat niet eens om het bedrag maar om de slechte kwaliteit van het truitje. Een wegwerptrui.

Als ik een tegoedbon van € 13,00 krijg en ik die kan besteden in Alkmaar!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door atiepronk@hotmail.com