Klacht: Slechte kwaliteit rudolph\’s bakery

op 29 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo,

Ik heb een aantal maanden geleden een chocolade garneerspuit gekocht bij blokker van het merk Rudolph\’s Bakery.
Nu was ik deze voor de tweede keer aan het gebruiken voor het garneren van een taart, breekt hij ineens middendoor. Ik heb hier foto\’s van gemaakt. Het plastic gedeelte is gewoon afgebroken☹️.
Nu vind ik dit heel gek want het zijn best dure spulletjes en ik kan het nu gewoon weggooien want het valt niet meer te gebruiken.

Ook heb ik een aantal kommetjes en een grote kom van Rudolph\’s bakery welke ovenbestendig zouden zijn.
Ik heb ze een keer in de oven gehad op 160 graden en ze zijn helemaal van binnen beschadigd. Allemaal lijnen etc.

Ik had iets meer verwacht qua kwaliteit en duurzaamheid.

Ik hoop dat hier iets mee kan worden gedaan.

Mvg Esmee Bruggink

Als hier iets aan gedaan kan worden. Bijv. wanneer ik vervangend materiaal zou krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 oktober 2016 om 11:02 geantwoord

Beste mevrouw,

Wat vervelend dat u problemen ondervindt met verschillende artikelen van Rudolphs Bakery. Ik raad u aan om zowel de chocolade garneerspuit als de kommen samen met uw aankoopbewijzen mee te nemen naar de dichtstbijzijnde Blokker winkel. Daar bekijken mijn collega's de artikelen, beoordelen ze of het hier om productiefouten gaat en helpen ze u hiermee verder. Zelf kan ik dit niet beoordelen.

Saskia
Blokker webcare