Klacht: Slechte kwaliteit nike voetbalschoenen

op 14 juli 2016 over voetbalshirts.com in de categorie Sportwinkel

In februari heb ik Nike voetbalschoenen besteld via voetbalshop.nl. Ik ben zeer tevreden over de schoenen en bestel ze dan ook elk jaar opnieuw. Tot mijn verbazing zijn de schoenen die ik in februari had besteld nog geen 4 maanden meegegaan. Dit ben ik niet gewend van Nike. Mijn verwachting bij de aankoop van deze schoenen is dat ze toch minimaal een seizoen meegaan (en dat is waarschijnlijk ook waar een merk als Nike naar streeft). Ik vind dit een erg lastig verhaal, omdat ik normaal gesproken zeer tevreden ben over mijn voetbalschoenen en de kwaliteit daarvan. Het moet niet zo zijn dat ik een behoorlijk bedrag betaal voor schoenen die nog geen 4 maanden meegaan.

Ik zou een tegemoetkoming in deze situatie gepast vinden. Ik ben over het algemeen zeer tevreden over zowel de nike voetbalschoenen, als de levering via voetbalshop.nl en ik zou ook graag klant willen blijven, mits beide partijen voor deze situatie een oplossing proberen te vinden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voetbalshirts.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voetbalshirts.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VincentFrancke