Klacht: Slechte kwaliteit en slechte service.

op 13 juni 2016 over FotoOpHoutStunter.nl in de categorie Fotoservice

Na een bestelling kreeg ik geen mail bevestiging van mijn bestelling.na een dag of drie ben ik het nog eens gaan proberen en toen kwam ik tot de afronding. En kreeg direct een een mail bevestiging dat de bestelling in behandeling wasgenomen.ik hadden aan gegeven het bezorg adres van mijn dochter het was een trouw kado.maar een paar dagen later wordt er een bij mij thuis bezorgd en een rekening. Toen vond ik het raar en ben gaan bellen.zei bevestigde dat ik twee bestellingen hadden gedaan. Dan hadden ik de eerste keer een verkeerd mail adres Door gegeven.maar niks te regelen twee is twee. Dus ook twee keer betalen.vreemd want de eerste rekening kwam twee dagen na levering wel aan in mijn mail. Bij mijn dochter moest het 13 JUNI AFGELEVERD WORDEN maar werd op 27 mei afgeleverd. De kwaliteit om te huilen en dat twee keer 68.00euro. Mijn dochter heeft gebeld maar er valt nergens over te praten.136.00 euro kwijt en twee dezelfde slechte foto op hout.

Als er minimaal een goede vervangende foto op hout komt of er één terug wordt betaald

Alle klachten die gemeld zijn door Riabode