Klacht: slechte kwaliteit en service

op 12 augustus 2017 over Nieuwesleutel.nl in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online een nieuwe behuizing voor mijn autosleutel met afstandsbediening gekocht. Garage heeft de baat en printplaat van m mijn oude sleutel over gezet in de nieuwe behuizing. Man van de garage (al bekend met de slechte kwaliteit van hun producten), heeft de baat in de behuizing vast gelijmd. Anders zou deze na kort gebruik al los kunnen gaan zitten. Vervolgens moest de behuizing worden gedicht met tyraps, omdat deze niet goed sloot en anders open zou springen. De behuizing heb ik terug gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kon krijgen. Dit kon niet, omdat de behuizing iets was beschadigd. Lijkt me nogal logisch omdat ik niet mijn sleutel erin wilde laten zitten. Of waren zij van plan deze niet goed sluitende behuizing nog aan iemand anders te verkopen?
Beetje vreemd, in dit geval gaat ”goedkoop is duur koop”, zeker op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn geld terug heb gekregen omdat ik niet heb gekregen wat ik heb besteld. Een goed sluitende behuizing.

Alle klachten die gemeld zijn door Ayla en Miriam