Klacht: slechte Kwaliteit en pas op, niet meer besteden dan € 22,00 want dan betaal je invoerrechten

op 25 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik dacht Hé wat een leuke sieraden en horloges niet te duur en nog ver voor de feestdagen heb ik e.e.a. besteld voor een bedrag van € 45,00. het heeft 10 weken geduurd voordat ik alles binnen had betaalde ruim €30,00 invoerrechten waar je niets over vind op hun website. en twee horloges liepen beiden niet goed op tijd, ook niet op de Chinese tijd hoor ;-).
Als je iets besteld GEEN elektronica want retour sturen is niet te begrijpen. Niet boven een bedrag van € 22,00 want anders betaal je ook nog invoerrechten. Dus een armbandje of sjaal OK, maar wees heel voorzichtig.
.

Gewenste Oplossing:

Er was geen oplossing. Ik kon niets vinden hoe ik de twee niet goed lopende horloges retour kon sturen.
MBT invoer belasting staat er een flauwekul verhaal over eventuele kwijtschelding aanvragen bij de belasting dienst. Maar dat krijg je nooit voor elkaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wentink1959