Klacht: Slechte kwaliteit d-c-fix statische raamfolie en geen geld terug

op 19 februari 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Op 17 november 2015 heb ik statische raamfolie bekocht bij Gamma Blijdorp Rotterdam. Na het aanbrengen van deze raamfolie verschenen er luchtbellen onder het folie (zie bijgeleverde foto), het zag er niet uit. Ik heb de raamfolie verwijderd en de Gamma gevraagd om restitutie van het aanschafbedrag. Gamma heeft me verzocht per e-mail bewijsmateriaal op te sturen (foto\’s). Dat heb ik gedaan op 23 november. Op 27 november kregen we een reactie dat de klacht doorgestuurd is naar de leverancier. Op 23 december vraag ik via de e-mail om reactie. Op 29 december krijg ik een e-mail dat ze geen reactie van de leverancier gekregen hebben. Ik word verzocht om alles retour te brengen met de belofte dat het dan intern afgehandeld zou worden. Op 4 januari ga ik naar de winkel. Nu blijkt dat ik de folie met luchtbellen ook moet inleveren, dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Deze gebruikte folie is weggegooid. Voor het resterende deel van 1 rol (het ging om 10 rollen in totaal) kan ik mijn geld terugkrijgen. Deze behandeling stelt mij zeer teleur. Gamma had mij dit direct na de klacht duidelijk kunnen maken of een schade expert kunnen langs sturen.

Ik verwacht restitutie van het aanschafbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door